11 asiaa minusta...

Haasteen idea on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 uutta bloggaajaa, joilla alle 200 lukijaa.
5. Haastetun tulee kertoa edelleenhaastamansa/-haastamilleen haasteesta.

11 Asiaa minusta, jota et välttämättä tiennyt...
1. Olen voittanut vuoden pääsiäisnoita kilpailun
2. ... Tämän lisäksi olen tullut mitalisijoille hiihtokilpailuissa! (Ei, en valehtele! ... No ok. Hiihtäjiäkin oli kolme :D)
3. Olen huono laskemaan, mutta työskentelen taloushallinnon parissa.
4. Olen erittäin epäromanttinen.
5. Mutta silti elämäni onnellisin/ihanin/paras päivä oli hääpäivä.
6. Rakastan uusia tavaroita/vaatteita, noh, oikeastaan kaikkea uutta ja tykkään hypistellä niitä.
7. En osaa ajaa polkupyörällä :D
8. Pelkään laitureita, en siis sillä tavalla, että pelkään laiturin hyökkäävän kimppuuni vaan en tohdi seisoa laiturilla.
9. En osaa pieriä, mun kaasuttelut on laskettavissa ihan kahden kädin sormilla.
10. Ja olen jopa yrittänyt opetella tätä taitoa pikkusiskon avustuksella :DD
11. Olen värjännyt hiukseni tummiksi, mutta katselen vähän väliä kaihoisasti kuvia vaaleista hiuksistani!
 

Kata Marian kysymykset minulle:
1. Millaisella autolla ajat ja millä haluaiset ajaa?
- Ei ole autoa, mutta jos olisi niin voisin ottaa vaikkapa Aston Martinin ;)
2. Mistä tavarasta et voisi koskaan luopua?
- Huoh, niitä on paljon. Mutta ensimmäisenä tulee mieleen telkkari... tai suoristinrauta... tai kännykkä... ei, mä vastaan kännykkä, koska silläkin voi katsoa telkkaria, harmi kun sillä ei pysty suoristamaan hiuksia!
3. Paras lukemasi kirja?
-Geishan muistelmat.
4. Elämäsi tärkein tapahtuma on?
-Omat häät.
5. Jos saisit olla päivän joku muu kuin olet, mikä olisit ja miksi?
- Haluaisin olla miljonääri, en kuitenkaan julkkis vaan haluaisin olla rauhassa.
6. Ärsyttävin asia on? 
- Tästäkin saisi pitkän listan, mutta ekana tulee mieleen lapsellisesti käyttäytyvät ihmiset.
7. Saisit lisätä tai ottaa yhen Suomen lain pois mikä se olisi ja miksi?
- Säätäisin joidenkin tukien kohdalla tiukemmat kriteerit saada niitä.
8. Olet riippuvainen?
- Tupakasta :(
9. Päivän kohokohta on?
- Riippuu päivästä. Mutta esimerkiksi perjantaina se on se hetki, kun työt loppuu.
10. Voitat lotossa 10 miljoonaa, mitä tekisit ensin?
- Shoppailisin!
11. Kulta, Hopea vai Pronssi?
- Valkokulta.

Minun kysymykseni:
1. Suurin haaveesi?
2. Pahin pelkosi?
3. Erikoisinta mitä sinulle on tapahtunut?
4. Kuka julkisuuden henkilö saa kuolasi valumaan?
5. Mikä on parasta sinussa?
6. Oudoin tapasi?
7. Miksi perustit blogisi?
8. Lempitavarasi ja miksi?
9. Jos sinun täytyisi muuttaa pois Suomesta, minne muuttaisit?
10. Jos saisit nyt käyttöösi vuorokaudeksi 10 000 euroa rahaa, mitä tekisit niillä?
11. Tulevaisuuden haaveet?
Ja haastan seuraavat blogit/bloggarit tähän haasteeseen!
Sky's the limit  Jasmina

Kommentit

Tallinnan hotellimatkat - Ikaalisten Matkatoimisto

Suositut tekstit