Arkea osa 2/5

Perjantai, ihanaa! Ja tästä lähtee mun päivän tapahtumat...


Näitä mun työpöytä on viljelty täyteen. Monesti mun käy niin, että en enää tiedä mitä nämä tarkoittaa. Olisi ehkä hyvä idea laittaa vähän enemmän informaatiota, ettei tarvitsisi miettiä hetken päästä, että mitähän oon ajanut takaa näillä luvuilla/teksteillä. Käykö teidän näin?


Alajärvi, täältä me tullaan! Pakattiin töiden jälkeen koirat ja kamat autoon ja otettiin suunnaksi Alajärvi ja mun vanhemmat. Kyltti on yhtä hehkeä kuin koko Alajärvi (anteeksi nyt vaan...)


Mamma oli tehnyt meille ruokaa. Äiti on aika huono kokkaamaan (kaikella kunnioituksella) , mutta lasagnen se osaa tehdä. Silti vaikka mamma on huono ollutkin tekemään ruokaa, on meillä kaikilla perheessä kuitenkin hyvin lihaa luiden ympärillä. Joten kiitos siitä rakas äiti <3


Aloin vaatimaan, että mun on pakko saada peltinen "Muumi-muna" ja lähdettiin äitin kanssa etsimään  mulle sellaista Alajärveltä. Ja eihän sitä tietenkään löytynyt tästä jätti-citysta. Mutta löytyi jotain muuta, nam! Lakritsa-vadelma moussekakku lähti äitin ja mun matkaan.


Ja siellä on mun elämäni miehet ja tyttö! <3


Kommentit

Lähetä kommentti

Tallinnan hotellimatkat - Ikaalisten Matkatoimisto

Suositut tekstit